Ο “ΠΡΟΦΗΤΗΣ” BILL GATES & Η ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ
Η Ελένη Νιάρχου, υποψήφια βουλευτής Β2 Δυτικού Τομέα Αθηνών της “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ”, στην εκπομπή “ΔΙΑ … ΔΡΑΣΕΙΣ” με τον Νικόλαο Χατζόπουλο.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ “ΠΡΟΕΒΛΕΨΕ” ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 2015 ΚΑΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ ΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ. ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Ή ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΟΝΤΩΣ ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΙΝ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ;
ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ; ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ; ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΚΡΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ: ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ. ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΦΤΩΧΕΣ ΧΩΡΕΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΟΤΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΤΙΣ ΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΙΣΤΕΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ.
ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ. ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΘΕΣΗ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΑΡΜΟΝΙΚΑ.
21.0 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
21.1. Το γήινο περιβάλλον λειτουργεί κάτω από συνθήκες νομοτέλειας οι οποίες αποδίδουν στα ανθρώπινα όντα έναν τεράστιο σεβασμό που δίνει τη δυνατότητα στο ανθρώπινο γένος να διαβιώνει στις πιο άριστες συνθήκες. Ότι είναι χρήσιμο στον άνθρωπο παρέχεται σε πλήρη αφθονία. Το νερό, το οξυγόνο, οι καρποί της γης μας, τα πολύτιμα στοιχεία που βρίσκονται μέσα στην γη μας, η κάλυψη των αναγκών σε ενέργεια, η κάλυψη της αισθητικής προσφέρονται αφειδώς από το περιβάλλον μας.
21.2. Είναι αυτονόητο εφόσον το αντιλαμβανόμαστε να τρέφουμε και να εκδηλώνουμε με πλήρη αμοιβαιότητα τον σεβασμό μας προς το περιβάλλον μας. Ο απόλυτος σεβασμός προς το περιβάλλον μας αρχίζει με την επαφή που χρειάζεται ο άνθρωπος να έχει με αυτό. Οι περιγραφές της γραμματείας μας είναι ότι οι άνθρωποι ήταν στο παρελθόν σε μεγάλη επαφή μαζί του σεβόμενοι τα θεία δώρα. Όταν διάβαιναν ποταμό έπρεπε πρώτα να καθαριστούν και το διάβαιναν πάντα καθαροί.
21.3. Τα μνημεία που μας άφησαν είναι απόλυτα προσαρμοσμένα στο περιβάλλον της φύσης. Όπως οι μυκηναϊκοί τάφοι, οι πυραμίδες, οι ναοί και οι κατοικίες.
21.4. Η Ελλήνων Πολιτεία θα αποδίδει το σεβασμό της προς το περιβάλλον με την αρμόζουσα επαφή του ανθρώπου με αυτό. Στις σύγχρονες συνθήκες ότι κατασκευάζεται και δημιουργείται θα γίνεται με απόλυτο σεβασμό προς το περιβάλλον.
21.5. Οι οικισμοί θα είναι προσαρμοσμένοι και με σεβασμό στο περιβάλλον με όλα τα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της περιοχής.
21.6. Απώτερος σκοπός είναι η σταδιακή αποσυμφόρηση των αστικών κέντρων και η ενδυνάμωση της περιφέρειας καταργώντας σχεδόν την διαβίωση του ανθρώπου σε μεγαλουπόλεις με φυλακές ψυχών και σωμάτων.
21.7. Ο άνθρωπος θα ξαναμάθει να αντιλαμβάνεται το περιβάλλον του, τι υπάρχει γύρω του, τι συμβαίνει γύρω του, τα συμπαντικά δρώμενα και θα συμμετέχει σε αυτά σαν αναπόσπαστο τμήμα τους.
21.8. Η ενέργεια έχει δοθεί στους ανθρώπους ως θείο δώρο και θα πρέπει να ενσωματώνεται στη δομή της πολιτειακής δράσης με αποδοτικούς πρωτοποριακούς τρόπους.
21.9. Η ενέργεια θα παύσει να είναι στοιχείο εκμετάλλευσης και πλουτισμού των επικυρίαρχων και θα παρασχεθούν από την Ελλήνων Πολιτεία προς τους πολίτες ενέργειες απόλυτα συμβατές με το περιβάλλον σε τιμές που να αντιπροσωπεύουν μόνο το κόστος των εγκαταστάσεων διανομής.
21.10. Όπως επίσης και το νερό ως θείο δώρο θα διανέμεται στους πολίτες μόνο με το κόστος διαχείρισης και μεταφοράς του (συντήρηση δικτύου διανομής).
21.11. Σε αυτό το περιβάλλον ο άνθρωπος θα τρέφεται μόνο με τους αυθεντικούς καρπούς της γης που έχουν δοθεί γι’ αυτόν και όχι μεταλλαγμένα, τροποποιημένα, κακοποιημένα με χημικές διαδικασίες τρόφιμα και παράγωγα τροφίμων.
21.12. Σεβασμός στο περιβάλλον σημαίνει την απόλυτη ταύτιση του ανθρώπου με το περιβάλλον.