Πλήρωσε 30.000 ευρώ για μπαταρία σε υβριδικό
Πλήρωσε 30.000 ευρώ για μπαταρία σε υβριδικό
Ο εξηλεκτρισμός των αυτοκινήτων έχει πλέον εδραιωθεί και συνεχώς αναπτύσσεται, ξεκινώντας από τα πιο απλής τεχνολογίας ήπια υβριδικά και φτάνοντας στα αμιγώς ηλεκτρικά. Στην κορυφή των υβριδικών βρίσκονται τα Plug-in Hybrid, τα οποία κοστίζουν σημαντικά περισσότερα χρήματα από τα υβριδικά, καθώς μπορούν να κινηθούν και σαν αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ ανά πάσα ώρα και στιγμή αναλαμβάνει δράση ο βενζινοκινητήρας.
Την τεχνολογία αυτή εφάρμοσε ήδη από το 2010 η Chevrolet και κατά επέκταση η Opel, με τα μοντέλα Volt και Ampera αντίστοιχα. Την περίοδο εκείνη όμως ελάχιστοι ενδιαφέρονταν για ηλεκτροκίνηση, ενώ τα κόστη αγοράς ήταν υψηλά. Για αυτό το Ampera δεν πούλησε στην Ευρώπη και η διάθεσή του σταμάτησε γρήγορα. Πληροφοριακά, το 2013 ταξινομήθηκαν μόνο 3.184 οχήματα και μετέπειτα η πτώση ήταν πολύ μεγάλη. Στην Ελλάδα η τιμή του Ampera ξεκινούσε το 2013 από 60.361 ευρώ, οπότε δεν είχε καμία απολύτως εμπορική τύχη, όταν τα συμβατικά αυτοκίνητα ήταν πολύ φθηνότερα.
Ο κάτοχος λοιπόν ενός Chevrolet Volt με 70.489 μίλια στο οδόμετρό του (113.440 χλμ.) και αφού σίγουρα είχε γλιτώσει αρκετή βενζίνη μετά από 10 χρόνια χρήσης, ήρθε η ώρα να αλλάξει την μπαταρία των 16 kWh του υβριδικού συστήματος με πρίζα. Όταν είδε τη… λυπητερή σίγουρα θα άλλαξε πολλά χρώματα και θα ένιωσε να χάνεται η γη κάτω από τα πόδια του. Το ποσό που έγραφε το τιμολόγιο μαζί με εργασία και φόρους, έφτασε το απίστευτο ποσό των 29.842 δολαρίων (29.842 ευρώ)! Βέβαια δεν είναι μια μικρή μπαταρία, όπως ενός full hybrid συστήματος χωρητικότητας γύρω στη 1 kWh, όμως και πάλι τα χρήματα για την αντικατάστασή της είναι πάρα πολλά.
Να υπενθυμίσουμε ότι η μπαταρία ιόντων λιθίου των 16 kWh παρείχε ισχύ σε μία ηλεκτρική μονάδα κίνησης 150 ίππων και 370 Nm ροπής. Η αυτονομία αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης κυμαίνονταν μεταξύ 40-80 χλμ., ανάλογα τις οδικές συνθήκες, το οδηγικό στυλ και τη θερμοκρασία. Για κάλυψη μεγαλύτερων αποστάσεων με ηλεκτροκίνηση, ο βενζινοκινητήρας αναλάμβανε χρέη γεννήτριας. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονταν σε 9 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα περιορίζονταν ηλεκτρονικά στα 161 χλμ./ώρα.
7.0. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ – ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Η βιομηχανία θα δομηθεί να παρέχει αυτάρκεια σε όλους τους τομείς. Αυτό θα επιτευχθεί λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις παγκόσμιες συνθήκες για πιθανές συνεργασίες, εκτέλεση σχεδίων και επενδύσεων στους πιο νευραλγικούς τομείς.
7.1. Η βιομηχανία θα δομηθεί πάνω στο πλαίσιο της τεχνολογίας αιχμής του σημερινού παγκόσμιου γίγνεσθαι με προοπτική την ανάπτυξη πρωτοπόρων και καινοτόμων τεχνολογιών οι οποίες ως ευρεσιτεχνίες βρίσκονται στα χέρια της Ελλήνων Πολιτείας καθώς επίσης θα κληθούν οι απανταχού Έλληνες πολίτες, επιστήμονες, εφευρέτες για να προσφέρουν τις γνώσεις τους και την ευφυΐα που έχουν κληρονομήσει από το γένος μας, στην Ελλήνων Πολιτεία.
7.2. Η βιομηχανία θα στηριχθεί στις πρώτες ύλες, που βρίσκονται στην Ελληνική γη.
7.3. Δίδεται ιδιαίτερη βαρύτητα στον εξορυκτικό και μεταλλευτικό κλάδο για να υπάρξει υποδομή παραγωγής των πρώτων υλών, που είναι αναγκαία για την βιομηχανική δραστηριότητα. Θα δοθεί ιδιαίτερη βάση στην παραγωγή σπάνιων μετάλλων, σπάνιων γαιών που βρίσκονται στην Ελληνική γη καθώς και η εκμετάλλευση τους.
7.4. Ειδικές μονάδες για καλύτερους τρόπους μεγιστοποίησης της εκμετάλλευσης, ειδικά βελτιωτικά και προστατευτικά μέτρα για τους βιοτικούς, αβιοτικούς, ενεργειακούς ή/ και εν δυνάμει φυσικούς πόρους όπως αυτοί κατηγοριοποιούνται σε ανανεώσιμους και μη ανανεώσιμους: Ατμοσφαιρικός αέρας, νερό, έδαφος, φυσική χλωρίδα και πανίδα, ορυκτός πλούτος υπεδάφους, ηλιακή ακτινοβολία, φυσική ομορφιά κ.ο.κ.
7.5. Όλη η παραγωγή από τα μεταλλεία της Ελλάδος θα χρησιμοποιούνται ως πρώτη ύλη στην ελληνική μεταποιητική βιομηχανία. Δεν θα εξάγονται πρωτογενής πρώτες ύλες παρά μόνο μεταποιημένα βιομηχανικά προϊόντα, που θα περιλαμβάνουν την υπεραξία της μεταποίησης. Με αυτό τον τρόπο η Ελλάδα καθίσταται αυτάρκης και αυτοδύναμη στις βιομηχανικές πρώτες ύλες.
7.6. Για την ανταγωνιστικότητα των βιομηχανικών προϊόντων η προϋπόθεση που χρειάζεται, είναι να σταματήσει η υπερεκμετάλλευση των πόρων ενέργειας για λόγους κερδοσκοπικούς και η αναπροσαρμογή του κόστους της ενέργειας σε χαμηλότερες τιμές.
7.7. Για να υλοποιηθεί ένας τέτοιος σχεδιασμός χρειάζεται χρήση ενέργειας χαμηλότερου κόστους. Η Ελλήνων Πολιτεία είναι έτοιμη να εφαρμόσει εναλλακτικές πράσινες τεχνολογίες, οι οποίες θα είναι υψηλών προδιαγραφών με πλήρη ασφάλεια και απόλυτο σεβασμό ως προς το περιβάλλον.
7.8. Μια από αυτές τις τεχνολογίες, που θα εφαρμοστούν, είναι παραγωγή υδρογόνου μέσω ηλεκτρολυτικής διαδικασίας με χρησιμοποιούμενη ενέργεια για ηλεκτρόλυση, την ηλιακή.
7.9. Όλες οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας που θα χρησιμοποιηθούν θα έχουν σαν κατάληξη την χρήση ελεύθερης ενέργειας, που είναι η νομοτελειακή χρήση ενέργειας για τον πλανήτη μας.
Η Ελλήνων Πολιτεία θα καταστήσει το Ελληνικό κράτος πλήρως αυτοδύναμο βιομηχανικά και ενεργειακά θέτοντας το παγκόσμιο πρότυπο εφηρμοσμένης τέχνης του Λόγου.
Ε.ΣΥ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 2312 315162 , MAIL: esuelkordeliou@gmail.com
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – YOUTUBE
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΘΥΜΗΣΟΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ
ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΎΝ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ
ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ
ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ
ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΓΙΑ ΝΑ
ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΩΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ!
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ, Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ, Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ,
ΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ!
ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΩΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ!
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ,
ΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ!